Merhaba

Şu an uzun zamandır hayata geçirmek istediğim bu bloğun ilk yazısıyla karşınızdayım. Arama motorlarında İzlanda ile ilgili Türkçe kaynakları arattığımda genel olarak buraya bir iki haftalığına tatile gelmiş olan kişilerin yazılarıyla karşılaştım, şimdiye kadar bu güzel ülkeye adanmış eli yüzü düzgün bir kaynak bulamadım. Bu açığı kapatmak için bu bloğu yayımlamaya karar verdim, umarım siz İzlanda sevdalılarına bir nebze de olsa yararım dokunur.

Şimdilik kendim hakkında çok fazla detaya girmiyorum, çocukluğumdan beri bir İzlanda hayranı olduğumu ve yaklaşık 5 yıldır bu ülkede yaşadığımı bilin yeter. Yazım hatalarım olursa kusura bakmayın, kendimi bildiğimden beri eğitimimi yabancı dillere odakladığım için kendi anadilime biraz uzak kaldım. İzlanda Üniversitesi’nden yan dal Yabancılar İçin İzlandaca ve ana dal Turizm diplomam var. Hedefim ise sizlere İzlanda’yı tanıtmak ve buradaki hayat hakkında bir fikir vermek. Eğer yeterince ikna olduysanız, bloğuma hoş geldiniz diyorum o zaman 🙂

 

Yorum bırakın